Brändikehitys ja medioittaminen

Tommi Turunen

Brändikehitys ja medioittaminen

Aitous, avoimuus ja joustavuus ovat kaikkien tulevaisuudessa menestyvien organisaatioiden olennaisia menestystekijöitä. Lopulta kaikki uuden synnyttäminen kulminoituu siihen, miten yksittäinen ihminen innostetaan mukaan muutokseen. Jotta innostaminen onnistuu, kaiken toiminnan ja kommunikaation tulee olla ihmisen mieltä ymmärtävää, relevanttia ja vaikuttavaa.

Etulyöntiasemassa ovat ne organisaatiot, jotka määrätietoisimmin ottavat jatkuvan kommunikoinnin vaikuttamisensa ytimeen.

Osaamiseni pohjaa yli 20 vuoden mainonnan suunnitteluosaamiseen ja yhteistyöhön suurten bränditalojen kanssa sekä tuotekehitysmäiseen pioneerityöhön. Vapaana yrittäjänä minulla on ollut ainutlaatuinen mahdollisuus synnyttää ja viedä ideoista käytäntöön konsepteja, start upeja, sekä yhteisöjä. 

Ihmisenä olen päämäärätietoinen, rauhallinen ja läsnäoleva. Filosofiset pohdinnat, näkemyksellisyys sekä ihmisen mielen ymmärtämistä lähestyvät keskustelut saavat minut syttymään.

Erityisosaaminen

Brändinhallinta ja -kehitys

Konseptointi

Medioittaminen

Someilmiöt

Yhteisömanagerointi

Asiakasprofilointi

Valokuvaus

Videokonseptit