Vetovoimainen Lappi

Lappi houkuttelee kansainvälisiä asiakkaita edelleen kasvavalla vauhdilla. Matkailijoita saapuu maailman joka kolkasta. Markkinointi näin laajalle yleisölle tuo omat haasteensa.

Videon käyttö myynnin ja markkinoinnin tukena on välttämätöntä. Video on paras tapa näyttää mistä on kyse ja luoda asiakkaalle tunne jo ennen paikan päälle tuloa. Tunne on sama, oli kieli sitten mikä tahansa. Tunteen välittämisessä video on tällä hetkellä vahvin väline.

 

“Ilman videota ei voi markkinoida”

- Markku Inkilä, Northern Lights Village

Northern Lights Village käyttää videota sosiaalisen median lisäksi messuilla ja myynnin välineenä. Matkanjärjestäjiä tavatessa positiivinen muistijälki varmistetaan näyttämällä video joka on samalla selittävä sekä tunteisiin vetoava. Vaikuttamisen aika on lyhyt, joten se aika tulisi käyttää mahdollisimman tehokkaasti.

 

“Video on arvokas kaikille.”

- Markku Inkilä, Northern Lights Village

Markku Inkilä uskoo videon voimaan ja suosittelee yrityksiä pienistä suuriin panostamaan niihin. Toki tuote pitää olla kunnossa ja viesti selvä. Hienot ideat kantavat.

 

“Peruspaketti pitää olla kunnossa. Sen jälkeen voi olla uskalias ja hieman hullu”

- Markku Inkilä, Northern Lights Village